986 812 214 (Campus)
986 813 656 (Cidade)
delegacion@dai.uvigo.gal

Benvidos ó curso 18-19

Hoxe damos comezo a un novo curso, e para moitos comeza unha nova etapa. É dura pero ao mesmo tempo tamén é bonita. Aprobeitádea ó máximo, tanto a nivel académico como persoal.

Na  Delegación de Alumnos de Industriais, estamos aquí para axudarvos a dar os primeiros pasos.

¿Qué é a Delegación de Alumnos?

Somos un grupo de estudantes, con ganas de axudar a facer da universidade un sitio algo mellor para todos. Temos material de préstamo para uso do alumnado, dar consello sobre temas académicos, ou de ser neecesario, xestionar as suxerencias ou reclamacións que afecten ó estudantado.

Lembrade rexistrarvos na nosa páxina web, xa que teredes acceso á reserva da pista polideportiva da sede cidade, reserva de material de préstamo, solicitude de taquillas ( no plazo habilitado) ademáis de estar ó tanto das novas que vaiamos publicando na nosa sección de blog.

Cando fagades o rexistro, lembrade escribir ben o voso DNI, nombre e apelidos ( acentuados)

Tamen contamos cunha sección de enlaces de interese, na que atoparedes, tanto documentación de lectura recomendada para o alumnado, como as páxinas web das asociacións da escola.

Se tes algunha suxerencia, dúbida ou comentario, podeste por en contacto con nos por varias vías: a páxina web, o noso correo electrónico ou as nosas RRSS.

Próximamente teredes á vosa disposición unha guía de inicio ( sede campus e sede cidade) cunhas pequenas pautas e recomendacións que vos axudarán a levar mellor este primeiro curso.

MOITO ÁNIMO A TODXS,

E…. EMPEZAMOS!!